Searching...

En Güzel Hediyeler

21 Ocak 2013 Pazartesi

Benim için üzülme 12. Bölüm Tek parça full izle 22 ocak 2013 salı


20:00
Benim İçin Üzülme
Saat: 20:00 - 23:15 (195 dakika)
Tür: Dizi (Dram)

Niyazi, Buke’yi götüren otobüsün peşinden gider. Peki, genç kızı ikna edebilecek midir? Buke’nin Kars’a döndüğünü gören Harun’un yüreğinde yeni umutlar filizlenmiştir. Irmak, Sinan’ı kaybetme korkusu yaşarken, Sinan ve Bahar’ın yolları kesişmeye devam eder. Şahin’in geçmişindeki sırlar yavaş yavaş gün yüzüne çıkmaya başlamıştır. Ve bu sırlar Bahar’la Şahin’in arasını sürpriz bir şekilde açacaktır.

Benim için üzülme 12. Bölüm Fragmanı izle
Not:Şuanda sadece fragman bulunmaktadır, fakat dizi yayın saatinden sonra geldiyseniz sitemizde Benim için üzülme  12.bölüm tamamı eklenmiştir.




Benim için üzülme  izle,Benim için üzülme  12. bölüm izle,Benim için üzülme  yeni bölüm izle,Benim için üzülme  dünkü bölüm izle,Benim için üzülme  12 bölüm canlı yayın izle,Benim için üzülme  canlı izle,Benim için üzülme  12. bölüm tekrar izle,Benim için üzülme  12. bölüm hd izle,Benim için üzülme  12. bölüm tek parça full izle,Benim için üzülme  22 ocak 2013,Benim için üzülme  22 ocak salı izle,Benim için üzülme  22 ocak 2013 izle

0 yorum:

Yorum Gönder

Sitemiz Hakkında Görüş,Şikayet ve Önerilerinizi bizlerle Paylaşırsanız seviniriz.
Biz Bilgimis.blogspot.com olarak sizlerin istekleri doğrultusunda Yayınlar yapmaktayız.İlginiz için Tekeşşkürler.
Not: Yorum Yapmak için Yorumlama Biçimini ANONİM seçerek yapabilirsiniz.

Uyarı ! Sitemizdeki film diziler ve müzikler tanıtım amaçlı eklenmiştir. Sunucularımızda kesinlikle video barındırmıyoruz... Sitemizdeki videoları video sitelerinden Facebook, Youtube, VK Gibi sitelerden Embed kodu alarak ekliyoruz. Bizlere Film Yapımcıları, Avukatları, veya Hak Sahipleri Doğrudan d.arac47@gmail.com email ile ulaştıkları taktirde içerik yayından kaldırılır. www.Bilgimis.net


 
Back to top!