Searching...

En Güzel Hediyeler

21 Ocak 2013 Pazartesi

Bana Herşey Yakışır izle 22 Ocak 2013 Salı


Bana Herşey Yakışır  izle,Bana Herşey Yakışır  22 ocak izle,Bana Herşey Yakışır  yeni bölüm izle,,Bana Herşey Yakışır  kanal d izle,Bana Herşey Yakışır  22 ocak 2013 canlı yayın izle,Bana Herşey Yakışır  yarışmacıları,Bana Herşey Yakışır  bütçesi,Bana Herşey Yakışır  başvuru,Bana Herşey Yakışır  22 ocak yeni bölümü izle,Bana Herşey Yakışır  ne zaman başlıyor,Bana Herşey Yakışır 22 ocak yayını full izle

Her gün bir yarışmacı, kendisine verilen bütçeyle, haftanın konseptine uygun olarak, tarzını yaratıyor ve diğer kadınlara kendini beğendirerek en yüksek puanı almaya çalışıyor. Haftanın son günü hemcinslerinden en yüksek puanı alan yarışmacı 10 bin liralık büyük ödülün de sahibi oluyor. Programda, ünlü modacı Cengiz Abazoğlu da ekran başındaki hanımlara vücut tipine uygun giyinme ipuçlarını, moda trendlerini ve şık görünme sırlarını verirken, yarışmacıların seçimlerini de değerlendiriyor.

0 yorum:

Yorum Gönder

Sitemiz Hakkında Görüş,Şikayet ve Önerilerinizi bizlerle Paylaşırsanız seviniriz.
Biz Bilgimis.blogspot.com olarak sizlerin istekleri doğrultusunda Yayınlar yapmaktayız.İlginiz için Tekeşşkürler.
Not: Yorum Yapmak için Yorumlama Biçimini ANONİM seçerek yapabilirsiniz.

Uyarı ! Sitemizdeki film diziler ve müzikler tanıtım amaçlı eklenmiştir. Sunucularımızda kesinlikle video barındırmıyoruz... Sitemizdeki videoları video sitelerinden Facebook, Youtube, VK Gibi sitelerden Embed kodu alarak ekliyoruz. Bizlere Film Yapımcıları, Avukatları, veya Hak Sahipleri Doğrudan d.arac47@gmail.com email ile ulaştıkları taktirde içerik yayından kaldırılır. www.Bilgimis.net


 
Back to top!