Searching...

En Güzel Hediyeler

9 Şubat 2013 Cumartesi

Ben Bilmem Eşim Bilir 10 şubat yeni bölüm izle,Ben Bilmem Eşim Bilir 10.02.2013 Kanal D izle



20:00 10.02.2013 Pazar Ben Bilmem Eşim Bilir Programı yeni bölüm izle

Ben Bilmem Eşim Bilir izle,Ben Bilmem Eşim Bilir yeni bölüm izle,Ben Bilmem Eşim Bilir 10 şubat bölümü izle,Ben Bilmem Eşim Bilir son bölüm izle,Ben Bilmem Eşim Bilir 10 şubat bölümü izle,10 şubat Ben Bilmem Eşim Bilir programı izle,Ben Bilmem Eşim Bilir yeni bölümü izle,Ben Bilmem Eşim Bilir dünkü bölümü izle,Ben Bilmem Eşim Bilir 10 şubat kim kazandı,Ben Bilmem Eşim Bilir 10 şubat programı izle



Saat: 20:00 - 23:15 (195 dakika)
Tür: Eğlence (Yarışma Programı)


Dört çiftin kıyasıya yarıştığı programda, çiftlerin birbirlerini ne kadar tanıdıkları eğlenceli bir şekilde ekrana geliyor. Yarışma üç farklı etaptan oluşuyor: İlk etapta bayanlar iddia masasında oturuyor ve eşlerine verilen görevleri yapıp yapamayacaklarıyla ilgili tahminler yürütüyor. İkinci etapta ise baylar iddia masasına otuyor ve bu kez onlar eşleri hakkında çıkan görevler için tahminler yapıp, kararlar veriyor. Dört çift içinden en fazla puanı alan iki çift, programın üçüncü etabına geçiyor ve karşılıklı olarak final oyununu oynuyorlar. Büyük finalin ödülü ise son model bir otomobil...

0 yorum:

Yorum Gönder

Sitemiz Hakkında Görüş,Şikayet ve Önerilerinizi bizlerle Paylaşırsanız seviniriz.
Biz Bilgimis.blogspot.com olarak sizlerin istekleri doğrultusunda Yayınlar yapmaktayız.İlginiz için Tekeşşkürler.
Not: Yorum Yapmak için Yorumlama Biçimini ANONİM seçerek yapabilirsiniz.

Uyarı ! Sitemizdeki film diziler ve müzikler tanıtım amaçlı eklenmiştir. Sunucularımızda kesinlikle video barındırmıyoruz... Sitemizdeki videoları video sitelerinden Facebook, Youtube, VK Gibi sitelerden Embed kodu alarak ekliyoruz. Bizlere Film Yapımcıları, Avukatları, veya Hak Sahipleri Doğrudan d.arac47@gmail.com email ile ulaştıkları taktirde içerik yayından kaldırılır. www.Bilgimis.net


 
Back to top!