Searching...

En Güzel Hediyeler

10 Şubat 2013 Pazar

Bana Her Şey Yakışır Yeni Bölüm 14 Şubat izle,Bana Her Şey Yakışır 14.02.2013 Kanal D seyret

Bana Herşey Yakışır 14 Şubat 2013 izle


14.02.2013 Cuma Bana Her Şey Yakışır Tek Parça izle



Saat: 12:50 - 14:40 (110 dakika)
Tür: Eğlence (Yarışma Programı)


Her gün bir yarışmacı, kendisine verilen bütçeyle, haftanın konseptine uygun olarak, tarzını yaratıyor ve diğer kadınlara kendini beğendirerek en yüksek puanı almaya çalışıyor. Haftanın son günü hemcinslerinden en yüksek puanı alan yarışmacı 10 bin liralık büyük ödülün de sahibi oluyor. Programda, ünlü modacı Cengiz Abazoğlu da ekran başındaki hanımlara vücut tipine uygun giyinme ipuçlarını, moda trendlerini ve şık görünme sırlarını verirken, yarışmacıların seçimlerini de değerlendiriyor.

etieket:Bana Her Şey Yakışır izle,Bana Her Şey Yakışır 14 şubat,Bana Her Şey Yakışır 14 şubat 2013 izle,Bana Her Şey Yakışır 14.02.2013 seyret,Bana Her Şey Yakışır 14 şubat online izle,Bana Her Şey Yakışır 14 şubat tek parça izle

0 yorum:

Yorum Gönder

Sitemiz Hakkında Görüş,Şikayet ve Önerilerinizi bizlerle Paylaşırsanız seviniriz.
Biz Bilgimis.blogspot.com olarak sizlerin istekleri doğrultusunda Yayınlar yapmaktayız.İlginiz için Tekeşşkürler.
Not: Yorum Yapmak için Yorumlama Biçimini ANONİM seçerek yapabilirsiniz.

Uyarı ! Sitemizdeki film diziler ve müzikler tanıtım amaçlı eklenmiştir. Sunucularımızda kesinlikle video barındırmıyoruz... Sitemizdeki videoları video sitelerinden Facebook, Youtube, VK Gibi sitelerden Embed kodu alarak ekliyoruz. Bizlere Film Yapımcıları, Avukatları, veya Hak Sahipleri Doğrudan d.arac47@gmail.com email ile ulaştıkları taktirde içerik yayından kaldırılır. www.Bilgimis.net


 
Back to top!