Searching...

En Güzel Hediyeler

29 Ocak 2013 Salı

Sila - Esaret 2012 (Kral Pop Akustik) mp3 Dinle




Vaveyla, Sıla'nın 9 Ekim 2012'de Sony Müzik'ten yayınlanan dördüncü stüdyo albümüdür.
''Esaret'' adli sarki iki farkli versiyonla yer almistir. 2. versiyonu ''(C)esaret'' şeklinde adlandırılarak tıpkı bir önceki albüm Konuşmadığımız Şeyler Var'daki "Kafa" ve "Kafoz" gibi kelime oyunu yapılmıştır.





Kandım bu göğün maisine
Kör olan gözün mavisine
Sus dediler taş oldum sustum
Son dediler ilk değilim durdum
Durma yoluma hadi cesaret
Bu öğretilen cehaletin vebali esaret
Durma yoluma hadi cesaret
Bu öğretilen cehaletin vebali esaret
Yıllar taraf tutar mı?
Bu hayat beni yutar mı?
Sus dediler taş oldum sustum
Son dediler ilk değilim durdum
Durma yoluma hadi cesaret
Bu öğretilen cehaletin vebali esaret
Durma yoluma hadi cesaret
Bu öğretilen cehaletin vebali esaret
Esaret

Söz: Sıla Gençoğlu
Müzik: Efe Bahadır






0 yorum:

Yorum Gönder

Sitemiz Hakkında Görüş,Şikayet ve Önerilerinizi bizlerle Paylaşırsanız seviniriz.
Biz Bilgimis.blogspot.com olarak sizlerin istekleri doğrultusunda Yayınlar yapmaktayız.İlginiz için Tekeşşkürler.
Not: Yorum Yapmak için Yorumlama Biçimini ANONİM seçerek yapabilirsiniz.

Uyarı ! Sitemizdeki film diziler ve müzikler tanıtım amaçlı eklenmiştir. Sunucularımızda kesinlikle video barındırmıyoruz... Sitemizdeki videoları video sitelerinden Facebook, Youtube, VK Gibi sitelerden Embed kodu alarak ekliyoruz. Bizlere Film Yapımcıları, Avukatları, veya Hak Sahipleri Doğrudan d.arac47@gmail.com email ile ulaştıkları taktirde içerik yayından kaldırılır. www.Bilgimis.net


 
Back to top!