Searching...

En Güzel Hediyeler

27 Ocak 2013 Pazar

Benim İçin Üzülme dizisi 13. Bölüm Tek Parca izle 29 ocak 2013


29  ocak 2013 Benim İçin Üzülme dizisi 13. Bölüm


AnahtarKelimeler; Benim İçin Üzülme dizisi 13. Bölüm İzle, Benim İçin Üzülme dizisi 13. Bölüm Tek Parça İzle, Benim İçin Üzülme dizisi 13. Bölüm Benim İçin Üzülme dizisi 13. Bölüm Full İzle, Benim İçin Üzülme dizisi 13. Bölüm Full Hd İzle, Benim İçin Üzülme dizisi  29 ocak 2013 bölümü izle,Benim İçin Üzülme dizisi  dünkü bölüm izle,Benim İçin Üzülme dizisi  full izle



Benim İçin Üzülme
Saat: 20:00 - 23:15 (195 dakika)
Tür: Dizi (Dram)

Kars’a geri dönen Buke ve Davut hiç de hoş karşılanmaz. Harun’un, Buke’nin peşinden gittiğini öğrenen Niyazi’nin eli kolu bağlıdır. Şahin, Bahar’ı geri kazanmaya çalışırken yolu hep Sinan’la kesişmektedir. Sinan ve Bahar arasındaki yakınlaşma, Irmak’ı da olayların içine çekecektir.

Not :Benim İçin Üzülme dizisi 13. bölüm tvde yayınlandıktan sonra sitemize en kısa sürede eklenecektir. Yorumlarınızı bekliyoruz. İyi seyirler dileriz. 

0 yorum:

Yorum Gönder

Sitemiz Hakkında Görüş,Şikayet ve Önerilerinizi bizlerle Paylaşırsanız seviniriz.
Biz Bilgimis.blogspot.com olarak sizlerin istekleri doğrultusunda Yayınlar yapmaktayız.İlginiz için Tekeşşkürler.
Not: Yorum Yapmak için Yorumlama Biçimini ANONİM seçerek yapabilirsiniz.

Uyarı ! Sitemizdeki film diziler ve müzikler tanıtım amaçlı eklenmiştir. Sunucularımızda kesinlikle video barındırmıyoruz... Sitemizdeki videoları video sitelerinden Facebook, Youtube, VK Gibi sitelerden Embed kodu alarak ekliyoruz. Bizlere Film Yapımcıları, Avukatları, veya Hak Sahipleri Doğrudan d.arac47@gmail.com email ile ulaştıkları taktirde içerik yayından kaldırılır. www.Bilgimis.net


 
Back to top!