Searching...

En Güzel Hediyeler

23 Ocak 2013 Çarşamba

Bana Herşey Yakışır 24 Ocak 2013 izle


Kanal D canlı izlemek için Tıklayınız

12:50 24 ocak 2013 Perşembe  Bana Her Şey Yakışır izle

Bana Herşey Yakışır izle,Bana Herşey Yakışır canlı izle,Bana Herşey Yakışır 24 ocak izle,Bana Herşey Yakışır 24 ocak bölümü izle,Bana Herşey Yakışır 24 ocak şarkıları,Bana Herşey Yakışır 24 ocak bölümü yarışmacıları,Bana Herşey Yakışır 24 ocak perşembe,Bana Herşey Yakışır kanal d kesintisiz canlı izle
Saat: 12:50 - 14:40 (110 dakika)
Tür: Eğlence (Yarışma Programı)


Her gün bir yarışmacı, kendisine verilen bütçeyle, haftanın konseptine uygun olarak, tarzını yaratıyor ve diğer kadınlara kendini beğendirerek en yüksek puanı almaya çalışıyor. Haftanın son günü hemcinslerinden en yüksek puanı alan yarışmacı 10 bin liralık büyük ödülün de sahibi oluyor. Programda, ünlü modacı Cengiz Abazoğlu da ekran başındaki hanımlara vücut tipine uygun giyinme ipuçlarını, moda trendlerini ve şık görünme sırlarını verirken, yarışmacıların seçimlerini de değerlendiriyor.

0 yorum:

Yorum Gönder

Sitemiz Hakkında Görüş,Şikayet ve Önerilerinizi bizlerle Paylaşırsanız seviniriz.
Biz Bilgimis.blogspot.com olarak sizlerin istekleri doğrultusunda Yayınlar yapmaktayız.İlginiz için Tekeşşkürler.
Not: Yorum Yapmak için Yorumlama Biçimini ANONİM seçerek yapabilirsiniz.

Uyarı ! Sitemizdeki film diziler ve müzikler tanıtım amaçlı eklenmiştir. Sunucularımızda kesinlikle video barındırmıyoruz... Sitemizdeki videoları video sitelerinden Facebook, Youtube, VK Gibi sitelerden Embed kodu alarak ekliyoruz. Bizlere Film Yapımcıları, Avukatları, veya Hak Sahipleri Doğrudan d.arac47@gmail.com email ile ulaştıkları taktirde içerik yayından kaldırılır. www.Bilgimis.net


 
Back to top!