Searching...

En Güzel Hediyeler

20 Ocak 2013 Pazar

Bana Herşey Yakışır 21 Ocak 2013 Full izle


Bana Her Şey Yakışır 21 Ocak 2013 Bölümü tvde yayınlandıktan sonra sitemize eklenecektir. İyi seyirler dileriz.
2:15
Bana Her Şey Yakışır
Saat: 12:15 - 14:00 (105 dakika)
Tür: Eğlence (Yarışma Programı)


Her gün bir yarışmacı, kendisine verilen bütçeyle, haftanın konseptine uygun olarak, tarzını yaratıyor ve diğer kadınlara kendini beğendirerek en yüksek puanı almaya çalışıyor. Haftanın son günü hemcinslerinden en yüksek puanı alan yarışmacı 10 bin liralık büyük ödülün de sahibi oluyor. Programda, ünlü modacı Cengiz Abazoğlu da ekran başındaki hanımlara vücut tipine uygun giyinme ipuçlarını, moda trendlerini ve şık görünme sırlarını verirken, yarışmacıların seçimlerini de değerlendiriyor.
anahtar kelimeler:Bana Her Şey Yakışır izle,Bana Her Şey Yakışır yeni bölüm izle,Bana Her Şey Yakışır ahanyar kelimeler,Bana Her Şey Yakışır 21 ocak bölümü izle,Bana Her Şey Yakışır 21 ocak neler oldu, Bana Her Şey Yakışır şarkıları dinle,Bana Her Şey Yakışır Bana Her Şey Yakışır son bölüm izle,Bana Her Şey Yakışır dünkü bölüm izle,Bana Her Şey Yakışır tekrarı izle

0 yorum:

Yorum Gönder

Sitemiz Hakkında Görüş,Şikayet ve Önerilerinizi bizlerle Paylaşırsanız seviniriz.
Biz Bilgimis.blogspot.com olarak sizlerin istekleri doğrultusunda Yayınlar yapmaktayız.İlginiz için Tekeşşkürler.
Not: Yorum Yapmak için Yorumlama Biçimini ANONİM seçerek yapabilirsiniz.

Uyarı ! Sitemizdeki film diziler ve müzikler tanıtım amaçlı eklenmiştir. Sunucularımızda kesinlikle video barındırmıyoruz... Sitemizdeki videoları video sitelerinden Facebook, Youtube, VK Gibi sitelerden Embed kodu alarak ekliyoruz. Bizlere Film Yapımcıları, Avukatları, veya Hak Sahipleri Doğrudan d.arac47@gmail.com email ile ulaştıkları taktirde içerik yayından kaldırılır. www.Bilgimis.net


 
Back to top!