Searching...

En Güzel Hediyeler

22 Kasım 2012 Perşembe

Facebook Durum Beğendirme Aralık 2012

Facebook Durum Beğendirme Nasıl Yapılır ?




Son Günlerde Herkes Facebook'ta popüleritesini arttırmak ve gönderilerinin beğeni sayısını ve facebook abone sayısını arttırmanın peşinde.Geçen gün googlede şöyle bir aramaya denk geldim "Facebook Durum Beğendirme Hilesi" merak ettim bende insanlar böyle şeyler aratıyormu diye ve sonuç beni şaşırttı.

Nereye gidiyoruz diye bir an düşündüm ve Facebook gibi paylaşım sitelerinin insan üzerindeki hatta gençler üzerindeki etkisini görünce gelecekten dahada korkmaya başladım. Bende bu yazıyı paylaşmak istedim ve merak ediyorum bu aramayı yapan arkadaşlar bu yazdıklarımı görünce ne düşünecektir. Belki bana kızabilirsinz ama Facebook'tan öte dışarda bir hayat var bırakın bu "facebook durum beğendirme" veya "Facebook Abone kasma" olaylarını sanaldan uzaklaşın biraz diyorum.

0 yorum:

Yorum Gönder

Sitemiz Hakkında Görüş,Şikayet ve Önerilerinizi bizlerle Paylaşırsanız seviniriz.
Biz Bilgimis.blogspot.com olarak sizlerin istekleri doğrultusunda Yayınlar yapmaktayız.İlginiz için Tekeşşkürler.
Not: Yorum Yapmak için Yorumlama Biçimini ANONİM seçerek yapabilirsiniz.

Uyarı ! Sitemizdeki film diziler ve müzikler tanıtım amaçlı eklenmiştir. Sunucularımızda kesinlikle video barındırmıyoruz... Sitemizdeki videoları video sitelerinden Facebook, Youtube, VK Gibi sitelerden Embed kodu alarak ekliyoruz. Bizlere Film Yapımcıları, Avukatları, veya Hak Sahipleri Doğrudan d.arac47@gmail.com email ile ulaştıkları taktirde içerik yayından kaldırılır. www.Bilgimis.net


 
Back to top!